Menü
Kosár

Tisztelt Partnerünk! 2023.09.08.-tól jövedéki engedéllyel rendelkezünk üzemanyag adalékok értékesítésére is!

Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK, SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

A www.olajsziget.hu-ról történő vásárlás: 

Megrendelés és visszaigazolás:

Elektronikus úton, az Interneten vagy gödöllői telephelyünkön személyesen lehet vásárolni. 

A megrendelés menete:

Ha még nem regisztrált oldalunkon, kérjük tegye meg a jobb felső "Regisztráció" gomb használatával! Visszatérő ügyfeleink a megjegyzett felhasználónév és jelszó segítségével az adatok újbóli kitöltése nélkül is vásárolhatnak. Érdemes odafigyelni a "Szállítási cím" mezőre, ha az átvétel helye eltér a számlázási címtől.

1. Bejelentkezés után a megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba! Lista nézetben a termék sorának a végén egyből be tudja írni a darabszámot, mozaik nézetben a termékre kattintva megjelenik egy aloldal, amelyen be lehet állítani a "+" és "-" ikonokkal a rendelni kívánt mennyiséget.

2. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a "Folytatom a vásárlást" opciót, és helyezze a kosárba a többi terméket!

3. Amennyiben nem szeretne tovább vásárolni, válassza a jobb oldalon felül a "Kosár" gombot! Ellenőrizze a kosár tartalmát! Itt még módosíthat a darabszámokon. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a "Pénztár" gombra!

4. A tételek ellenőrzése után van lehetőség a szállítási és fizetési mód kiválasztására. Az Á.SZ.F. menüben megtalálható a Csomagpontok listája is.

5. Az utolsó oldalon még egyszer tekintse át megrendelését, a termékek árát, esetleg a gép által hozzáadott szállítási költség árát, és eseti más címen történő átvétel esetén módosítsa a szállítási címet! Itt van még lehetősége megjegyzés küldésére a feladónak a megjegyzés rovatban.

6. Amennyiben mindent rendben talál, elküldheti megrendelését. 

 

A megrendelés visszaigazolása: 

A megrendelés leadásakor rendszerünk automatikusan generált e-mail-t küld, ami csak annyit igazol, hogy megrendelését fogadta rendszerünk, de még nincs feldolgozva. A feladás napján a POSTÁZVA státuszról küldjük az e-mail-t. Előre utalás választása esetén akkor küldjük a szükséges adatokkal (bankszámlaszám, stb.) az e-mail-t, amikor minden tételt fel tudunk egyszerre adni.  Személyes átvétel esetén is visszaigazoló e-mail-t küldünk, amikor a megrendelés minden tétele összeáll, és átvehető. Sürgős rendelés esetén érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy mikorra készítik össze az Ön megrendelését!


Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:

A rendelés során lehetőségvan a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben ellenőrzés során a kosár nem a megfelelő mennyiséget tartalmazza, a "+" és a "-" gombbal módosíthat a mennyiségen. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található terméket, akkor nyomja meg a kuka piktogramot.

 

A megrendelés feldolgozása:

A megrendelés napját követő munkanapon csak abban az esetben tudjuk a megrendelt árut elküldeni, ha a megrendelés de. 11:00 óráig beérkezik. A de. 11:00 óra után beérkező megrendeléseket a megrendelés napját követő második munkanapon postázzuk.


A megrendelések érvényességét telefonon ellenőrizhetjük, emellett a futárszolgálat is ez alapján kézbesít, ezért kérjük, hogy:

A telefonszámát (elsősorban mobilt) minden esetben adja meg! Telefonszám megadása nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni! 


Cégünk az árváltoztatás jogát fenntartja, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállalunk.

Gödöllői telephelyünkön történő személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket - a megrendelés értékétől függetlenül - nem terheli szállítási díj.

 

Szállítási határidők, a szállítás várható teljesítése

 A megrendeléseket 2-5 munkanapon belül teljesíti cégünk, amennyiben az adott termék raktáron van, illetve a raktáron nem lévő szűrők esetében is tudjuk tartani ezt az időintervallumot.

 

 GÉPJÁRMŰ SZŰRŐKET (raktáron nem lévőket is) áltlában 1 NAPON BELÜL TUDUNK POSTÁZNI.

Ezzel kapcsolatban az ígért szállítási határidő a fent lévő termékek 95%-a esetében tartható, de természetesen akadhatnak kivételek. Beszállítóink a legtöbb esetben hetente fordulnak, így előfordul, hogy raktárkészletünk bizonyos termékek esetén - mivel nagyker is vagyunk - 1 nagyobb rendeléssel kiapad, s a megrendelt terméket 1 hét múlva kapjuk. Ilyen értelemben egy rendelés beérkezhet rossz időpontban. Alacsonyan tartott kisker árainkat csak úgy tudjuk tartani, ha tiszteletben tartjuk ezt a beszállítási módot, s nem futunk külön köröket üzemanyag felárral. Ilyen esetben viszont mindig időben informáljuk megrendelőinket, hogy intézkedni tudjanak, ha a dolog nem várhat.

E tényezők miatt kérjük, hogy a megrendelést időben adják le, s ne számolják ki pontosan 2 napra. Amennyiben a gépjármű szervízidőpontja nagyon közel van, s fontos, hogy mindenképpen odaérjen a rendelés 2 napon belül, kérjük telefonon egyeztessenek kollégánkkal, hogy senkit ne az utolsó pillanatban érjen meglepetés!

 

Szállítási Információ :

Csomagjainkat futárszolgálat viszi házhoz. A fuvarozótól történő átvételnél MINDIG ELLENŐRIZZE, hogy a szállítmány - maga a doboz - nem sérült-e! Ez a külső csomagolásra vonatkozik. A csomag ellenértékének megfizetése előtt a futárszolgálat sofőrje nem engedheti meg a szállítmány felbontását. Sérült csomag átvétele esetén utólagos reklamációt nem fogadhatunk el. 

Megrendelő elfogadja, hogy a termék értékesítés közvetített szolgáltatást tartalmaz (szállítási költség), amely a számlán feltüntetésre kerül. A közvetített szolgáltatást ELADÓ változatlan formában (de nem feltétlenül változatlan áron) továbbértékesíti és kiszámlázza VEVŐ felé.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK, ELÁLLÁS JOGA


Kérjük Önt, hogy az Általános Szerződési Feltételeket szíveskedjen átolvasni, mert megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult a webáruház tartamának megtekintésére és a rendelés leadására.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.olajsziget.hu) és aldomain-jein történő jogviszonyokra terjed ki.

 

Céginformációk

Név: Re-Cord Agrotrans Kft.

Székhely: 2100 Gödöllő, Klapka György u. 50.

Tel.: 06-28-410-366      06-30-824-8034     06-30-593-3456

e-mail: info@olajsziget.hu

Cégjegyzékszám: 13-09-131357

Adószám:  14897076-2-13

Tárhelyszolgáltató

Cégnév: RS3 Infomatika Kft.
Székhely: 4028 Debrecen, Apafi u. 42-44.
Telephely: 4028 Debrecen, Apafi u. 42-44.
Telefonszám: 06-30-9-354-586
Postázási cím: 4028 Debrecen, Apafi u. 42-44.
E-mail: info@rs3.hu

 

Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2014. június 17.-től hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. 

A megvásárolható termékek köre
A megjelenített termékek a webáruházon keresztül online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A termékek csomagolási költségét, a „vásárlási feltételek” menüpont alatt közöljük.

A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek, illetve a folyamatosan megújuló termék címkéket, csomagolásokat illetően nem mindig naprakészek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. A weboldalon feltüntetett cikkszámok eltérhetnek a számlán feltüntetett cikkszámoktól, viszont a termékek azok, amit a vásárló a weboldalon megrendelt. A cikkszám változtatásának jogát fenntartjuk.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. 

Megrendelés és visszaigazolás

Elektronikus úton, az Interneten, vagy gödöllői telephelyünkön személyesen lehet vásárolni. Személyes átvétel esetén is kötelező a termék interneten való megrendelése.
 
A megrendelés menete
Ha még nem regisztrált oldalunkon, kérjük tegye meg a WEBSHOP menüpontban, a jobb felső "Regisztráció" gomb használatával! Visszatérő ügyfeleink a megjegyzett felhasználónév és jelszó segítségével az adatok újbóli kitöltése nélkül is vásárolhatnak. Érdemes odafigyelni a "Szállítási cím" mezőre, ha az átvétel helye eltér a számlázási címtől.
1. Bejelentkezés után a megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba! Lista nézetben a termék sorának a végén egyből be tudja írni a darabszámot, mozaik nézetben a termékre kattintva megjelenik egy aloldal, amelyen be lehet állítani a "+" és "-" ikonokkal a rendelni kívánt mennyiséget.
2. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a "Folytatom a vásárlást" opciót, és helyezze a kosárba a többi terméket!
3. Amennyiben nem szeretne tovább vásárolni, válassza a jobb oldalon felül a "Kosár" gombot! Ellenőrizze a kosár tartalmát! Itt még módosíthat a darabszámokon. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a "Pénztár" gombra!
4. A tételek ellenőrzése után van lehetőség a szállítási és fizetési mód kiválasztására.
5. Az utolsó oldalon még egyszer tekintse át megrendelését, a termékek árát, esetleg a gép által hozzáadott szállítási költség árát, és eseti más címen történő átvétel esetén módosítsa a szállítási címet! Itt van még lehetősége megjegyzés küldésére a feladónak a megjegyzés rovatban.
6. Amennyiben mindent rendben talál, elküldheti megrendelését.
 
A megrendelés visszaigazolása
A megrendelés leadásakor rendszerünk automatikusan generált e-mail-t küld, ami csak annyit igazol, hogy megrendelését fogadtuk, de még nincs feldolgozva. A feladás napján a POSTÁZVA státuszról küldjük az e-mail-t. Előre utalás választása esetén akkor küldjük a szükséges adatokkal (bankszámlaszám, stb.) az e-mail-t, amikor minden tételt fel tudunk egyszerre adni. Személyes átvétel esetén is visszaigazoló e-mail-t küldünk, amikor a megrendelés minden tétele összeáll, és átvehető. Sürgős rendelés esetén érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy mikorra készítik össze az Ön megrendelését!
 
Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben ellenőrzés során a kosár nem a megfelelő mennyiséget tartalmazza, úgy a "Kosárban:" után következő adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiséget, majd nyomja meg a "Módosít" gombot! Amennyiben törölni kívánja a kosárban található terméket, akkor nyomja meg a kuka piktogramot.
 
A megrendelés feldolgozása
A megrendelés napját követő munkanapon csak abban az esetben tudjuk a megrendelt árut elküldeni, ha a megrendelés de. 11:00 óráig beérkezik. A de. 11:00 óra után beérkező megrendeléseket a megrendelés napját követő második munkanapon postázzuk. A megrendelések érvényességét telefonon ellenőrizhetjük, emellett a futárszolgálat is ez alapján kézbesít, ezért kérjük, hogy:
A telefonszámát (elsősorban mobilt) minden esetben adja meg! Telefonszám megadása nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a www.olajsziget.hu felelősséget nem vállal. 

Fizetési módok

Készpénzes fizetés

Személyes átvétel esetén kell ezt az opciót megjelölni, ez esetben Megrendelő a webáruház Gödöllő, Dózsa György út 67. szám alatt lévő üzletében veszi át az árut, s a számla kézhez vétele során fizeti ki a pontos végösszeget. 

Utánvétes fizetés

Az adott címre megrendelt termékek kézhez vétele során a futárnak történik a pontos végösszeg kifizetése. A futárszolgálat címenként 300.000 Ft-ig kezel utánvétet. A megrendelés csomagolása tartalmazza a termékek mellett a számlát is. Utánvétes fizetés esetén 50.000 Ft-ig 300 Ft, 50.001 Ft-tól 300.000 Ft-ig 500 Ft fizetési illeték adódik a megrendelés végösszegéhez.

Előre utalás

Bankszámlaszámunk:   11742049 - 20041717   (OTP)

Ebben az esetben megrendelés végösszege banki átutalással kerül rendezésre. A megrendelés létrejöttekor rendszerünk automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, amely csak arról tájékoztat, hogy kollégáink megkezdik a megrendelés feldolgozását. Amint a (raktáron esetleg nem lévő) termékek összeállnak, e-mail-t küldünk a pontos utalandóról, a közlemény rovatról, és a várható postázási dátumról. 

 

A szállítási szerződés:

A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, digitálisan eltárolt, a későbbiekben visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.

Cégünk az árváltoztatás jogát fenntartja, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállalunk.

Személyes átvétel esetén (Gödöllő, Dózsa György út 67. szám alatti telephelyünkön) a megrendelést nem terheli szállítási költség.

Ez esetben visszaigazoló e-mail-ben értesítjük minden kedves Vásárlónkat az összekészítés dátumáról, ettől a ponttól kezdve pedig hétköznaponkét hétfőtől csütörtökig 8:00-17:00 óráig, pénteken 8:00-16:30-ig vehetők át csomagok. 

Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani. 

Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ez esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. 

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban, vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles (a termék beszerezhetősége estén) a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! 

Elállási jog

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó  elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó  által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is. Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

Elállási jog gyakorlásának a menete

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
 
Postázási cím: Re-Cord Agrotrans Kft. 2100 Gödöllő, Dózsa György út 67.
Email cím: info@olajsziget.hu
Fax: 06-28-410-366
 
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.  A record.rs3.hu webáruházban számos olyan termék található, mely felbontása és használata után a fogyasztó nem élhet az elállási jogával, ezért ezen termékek esetén az eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.
Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Re-Cord Agrotrans Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkeznie 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve, ha az eldó vállalja ezen költség viselését. A Megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
 
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
 
A vevő jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon a telephelyeinken. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
 
A vásárló az elállási szándékát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be:
E-mailen: info@olajsziget.hu
Postai úton: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 67.
Telefonon: 06-30-593-3456,   06-28-410-366
 
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Az Olajsziget.hu áruházban kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.
A termékek visszaszállítását a TRANS-O-FLEX, illetve a DPD futárszolgálattal tudjuk lekérni.
 
A Fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
Webáruházunk kínálatában található termékek esetében a Fogyasztó felbontás után nem gyakorolhatja az elállási jogot.
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:
a.) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
b.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
c.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
d.) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
 
 
A felelősség korlátozása
A  www.olajsziget.hu áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
 
A www.olajsziget.hu semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az Olajsziget.hu áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - , de főleg bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
A www.olajsziget.hu nem felelős semmilyen alapon semmilyen kárért - függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt - ami a www.olajsziget.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
Egyedül a vásárló felelős az Olajsziget.hu áruházhoz való kapcsolódásáért és az Olajsziget.hu áruházban való vásárlásért.
A www.olajsziget.hu nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
A www.olajsziget.hu - a termékek beszerzési árának előre nem látható változása miatt - szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. (Azt nyilván nem öncélúan teszi.) A változás a www.olajsziget.hu áruházban történt megjelenítés időpontjától lép életbe.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az Olajsziget.hu áruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
A www.olajsziget.hu szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a www.olajsziget.hu nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a www.olajsziget.hu szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
 
Kellékszavatosság
A www.olajsziget.hu hibás teljesítése esetén a vásárló a Re-Cord Agrotrans Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
 
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Re-Cord Agrotrans Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
 
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Jótállás
Hibás teljesítés esetén a Re-Cord Agrotrans Kft. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal. A Re-Cord Agrotrans Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a
Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.
Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Re-Cord Agrotrans Kft. köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
 
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen, vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Üzlet: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 67.
- Telefon: 06-30-593-3456
- E-mail: info@olajsziget.hu


Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikkfogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. 

Vegyes Rendelkezések
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.  

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Adatvédelmi tájékoztató